زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

بگـــــــذریم...

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ب.ظ


من سینه چاک آن لب و تک خال... بگذریم

چشمم به راه آمدنت زال... بگذریم

 

پیری ز ره رسید در اوج جوانی ام

گندیده شد میوۀ بس کال ... بگذریم

 

از فرط دوری ات هی اشک میچکم

افتاده به قامت من چال... بگذریم

 

دنیا شد عاشقت ای عشق مانده ام!

زین قال و زین همه جنجال... بگذریم

 

در سر هوای پریدن است سوی تو

 چون مرغکی بی پر و بی بال... بگذریم

 

بر دل نشسته ای تو و تنها تویی سوار

قلب تو لیک دائما اشغال...! بگذریم

 

یادت چو گُل نشسته به ذهن پُر از کویر

یاسی و... به بوی تو از حال... بگذریم

 

" گمگشته یوسف ات آید ز راه، غم چرا؟"

من دلخوشم به کولی و این فال... بگذریم

 

حالم مپرس از تو چه پنهان که مدتیست

این اختر خمودۀ بدحال... بگذریم

 

عشقت مرا فکنده ز پا، چاره کن مرا

شیری به دام، بی یل و کوپال... بگذریم

 

نعمت تمام کن و راهت نشان بده

مغضوبم و چو اهل ولَضــّال... بگذریم

 

این انتظار کشنده مرا کشت، حال من

چون مرکب نشسته به گودال...! بگذریم

 

 میخواستم عقدۀ دل واکنم ولی

چون میرسی به برم، لال... بگذریم

 

دل دل نکن، این دل من مُرد ماه من

امسال هم مطابق هر سال... بگذریم

 

از این همه ستاره و غِلمان و حور و ماه

مرگ است سهم زهره و فی الحال... بگذریم


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۴)

وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
سپــــــــــاس مهربان...
بابا ایول داری
بسیار بسیار زیبا بود!!
پاسخ:
سپــــــــــاس...

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

پاسخ:
سپــــــــــاس بزرگوار
ردیفش رو خیلی خوشم اومد و شعر زیبایی ست
پاسخ:
سپــــــــــاس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی