زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زن ناکـــــــام...

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ


شاعر شده ام اوج در اوهام بگیرم

تو رقص کنی از تنت الهام بگیرم

من منتظرم باد به زلفان تو افتد

تا یک غزل از موی شبت وام بگیرم

 

مهرت به دل افتاده و " من عاشقت هستم"

میگویمت آنقدر که سرسام بگیرم!

چشمان تو پیمانه من از چشم تو مستم

از خنده لبت مرهم دردام بگیرم

 

حسرت به تنم مانده بگیرم بغلت را

از حُرم نفسهای تو حمام بگیرم!

حتی نَبَرد خواب مرا ! عالم رویا

تا یک دل سیر از لب تو کام بگیرم

 

دل سوخته شد از غم تو، چونکه نمیرم

باید ز سر کوچه دل خام بگیرم!

عشق تو شود شعر، تراود ز ضمیرم

دانم که لقب شاعر گمنام بگیرم

 

بودم چو "یلی" تا که شدم عاشق رویت

نامم شده "لیلی" کمک از "لام" بگیرم!

چشمم به سما زال شده جانب سویت

شاید که نشانت ز مه شام بگیرم

 

دنیا نشد آخر به مراد دل زهره

بر حجله نشان " زن ناکـــــــام " بگیرم...

بر سنگ مزارم بنشان شمع به شعله

شاید که به مردن ز غم آرام بگیرم...


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۷)

سلام علیکم
وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی دارید
افتخار میکنم با تبادل لینک موافقت کنید
منتظر جوابتون هستم
یاعلی.
پاسخ:
درودتان باد...
  • امیرحسین شادی
  •  راز دل را نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر.
    پاسخ:
    و کتمان حق دشوارتر از دشوارتر...
  • امیرحسین شادی
  • چگونه خاموش باشم که دل در جوش و خروش است و چگونه سخن گویم که خرد مدهوش و بیهوش است
    پاسخ:
    به یاد بی قراری هایم، سکوتی میکنم بالاتر از فریـــــــاد...
  • پارساشادی
  • همه تمجیدت کردندولی من ازشعرهای قشنگ وبااحساست لذت بردم
    پاسخ:
    سپــــــــــاس مهربان...
  • mostafa aliabadi
  • با سلام!
    از حمایتتون بی نهایت سپاس گزارم!
    پاسخ:
    موفق باشید
    سلام...میشه گفت خیلی شعراتون با معنی و جالبه....
    خوشم اومد
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
  • mostafa aliabadi
  • سلام مثل همیشه عالی بود.
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی