زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

اختـــــــر نشین َم راه تو...

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ


فرموده بودی غم نخور باشد اجابت میکنم

سربازم و میرم تویی، قربان اطاعت میکنم

 

امری مرا داری بگو، دل را فدایت میکنم

با اخم خود بشکن مرا، فوقش شکایت میکنم

 

بخشش عطا فرما اگر بی پرده حرفی میزنم

یا پیش چشم حضرتت گاهی جسارت میکنم

 

هرکس که حتی غیر عمد خیره نگاهت میکند

از خود به در می آیم و یکسر اهانت میکنم

 

در دل همی طوفانم و ظاهر ولی آرامشم

یک تار مویت کم شود در دم قیامت میکنم

 

ناز و خرامان میروی چون از میان کوچه ها

حتی به خاک کوچه هم یکسر حسادت میکنم

 

روز و شبم مونس تویی اول تویی آخر تویی

هر جا روم آنجا تو را بینم، زیارت میکنم

 

سجاده ام رو سوی تو قبله همی آغوش تو

گویی خدا را جای تو دارم عبادت میکنم!

 

هی میروی هی میروی غم بر دل و جان مینهی

با اینهمه، بر ماندنم هی استقامت میکنم

 

گر مینویسم از دلم زیبایی شعرم مبین

خون میچکد از واژه ها هر شب حجامت میکنم

 

شاعر شدم از عشق تو، با دفتر اشعار خود

عاشق دلان خسته را دارم هدایت میکنم

 

گفتی به من احساس تو سوء تفاهم بود و بس

این حس ولو یک اشتباه، تا بی نهایت میکنم

 

هرگز به فکر من نباش هر جا که میخواهی برو

دارم به تنهایی خود دیرینه عادت میکنم

 

دنیا شود همراه من تنها تویی، تو... ماه من

بی تو تک و تنها منم حس حقارت میکنم

 

من در کنار یاد تو، با خاطرات ناب تو

در سرزمین بی کسی دایم اقامت میکنم

 

کفتر منم بر بام تو، تکیه زنم بر نام تو

گر لشگری کوبد مرا حس شجاعت میکنم

 

جنت نمیخواهم اگر آنجا نباشی ماه من

دنیا و عُقبی جملگی حکم برائت میکنم

 

سهم دل من خون شده چشمان من جیحون شده

این را بدان وقت جزا طالب غرامت میکنم

 

دست خدا همراه تو، اختر نشین َم راه تو

من با همین دلواژه ها عرض ارادت میکنم


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۹)

  • گیتی رسایی
  • وای چه شعرهای قشنگی واقعا دست مریزاد . لذت بردم . مرسی که به وبهای من حال میدی.
    پاسخ:
    درود مهربانـــــــو...♥
    من هم اجابت کرده ام 
    پاسخ:

    درود...
    سلام

    مثل همیشه زیباست . . .
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
    سلام

    مرسی از حضورت
    پاسخ:
    درود...
    سلام

    خدا قوت . . .
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
    یکدم بنگر به حال من ای آقا
    در دوری تو شده پریشان حالم......
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی  
    دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
    دایم گل این بستان شاداب نمی ماند
    دریاب ضعیفان را در وقت توانایی
    مشتاقی و محجوری دور از تو چنانم کرد
    کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
    .
    .
    .
    حافظ شب هجران شد بوی خوش وصل آمد
    شادیت مبارک باد ای عاشق شیدایی

    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
  • پارساشادی
  • حس واحساس زیبایی دارید.

    لذت بردم

    پاسخ:
    سپــــــــــاس بزرگوار...
    زیبا مثل همیشه.
    پاسخ:
    سپــــــــــاس بزرگوار...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی