زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

فرصت غنیمت دان دلا...

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ

 

اینگونه ای گلرخ نشان، با ما چرا تا میکنی

با تیزی خار زبان، ما را ز سر وا میکنی

با این همه خونی که تو اندر دل ما میکنی

خود را چگونه در دل تنگم چنین جا میکنی؟!

 

 

در گوشۀ میخانه هم ما را تو پیدا میکنی

دل را هزاران دم ز نو، رندانه شیدا میکنی

هر دم کنارم میرسی، وا میرهم از بیکسی

حال و هوایم را ببین چون روز عیدا میکنی

 

در هر کجا پا مینهی، هنگامه، غوغا میکنی

با هر سخن جان مرا با عشق سودا میکنی

همچون بهشت آغوش تو، فرق زمین پابوس تو

حتی جهنم را به من، زیبا چو رویا میکنی

 

با خواندن نامم مرا، صد باره لیلا میکنی

مجنون من! با مقدمت مه را هویدا میکنی

رویای تو شب تا سحر، مهمان قلب و چشم و سر

مُردم من آخر تا به کی، امروز و فردا میکنی...؟!

 

انگشت حیرت بر دهان بر من منادا میکنی:

با این همه رنج زمان چونان مدارا میکنی؟

بوسی مرا هر دم عیان، از حرکت افتد این زمان

آن دم که با دستان خود جانم مداوا میکنی

 

با مستی چشمان خود من را تماشا میکنی

دنیای مسکین مرا، شاهانه زیبا میکنی

یوسف نشانی زهره را، بر من عطا کن جامه را

یعقوب چشمان مرا تنها تو بینا میکنی

 

از خاک تا عرش برین با من سفرها میکنی

از هیبت زیبای خود، بر دار سرها میکنی

تک خال من در آسمان، خُلد آشیانی در جهان

از آتش عشقت ببین روشن شررها میکنی

 

آندم که عشقت را ز دل، بر گوش نجوا میکنی

آتش به قلبم مینهی دانی چه بلوا میکنی؟

فرصت غنیمت دان دلا، ورنه ضررها میکنی

آمد زمان عاشقی، ماندی و پروا میکنی...؟!

 
  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۷)

  • گیتی رسایی
  • سلام زهره جان ببخش منو که بعلت بی اطلاعی به کامنتهایت جواب ندادم الان اتفاقی توی وب میگشتم دیدم یک قسمت هرزنامه هست رفتم دیدم کلی از کامنتها اونجا ثبت میشه و من اصلا این قسمت رو ندیده بودم . بهر حال ازت ممنونم نمیدونم چکار کنم که کامنتها به این قسمت نره . سعی میکنم هر روز به این جا هم سری بزنم . ممنونم عزیزم از محبتت حالا هرجند تا کامنت داشته باشی نگاه میکنم و جواب میدم . باز هم معذرت میخوام
    پاسخ:
    درودتان باد بانوی مهربان...♡
  • علی ..............ali
  • \یا ارحم الراحمین /|

    \|سلام مهر خوی بزرگوار |/

    /|امروزتان متعالـــی/|

    |\این صبح شورانگیزِ مست
    |\صبح ِ طرب خیزی که هست
    |\آئینه ی از مهــــــر خداست
    |\یک جلــــــوه از آئینه هاست
    |\برخیـــ ــ ـز و در آئینـــه ها
    |\لبخــــــند را آغــ ــ ـ ـاز کن
    |\خـ ـ ـورشید "روز" آورده است
    |\در را به رویـــش بــ ــ ــازکن

    |\آه ای خدای صبح نو
    |\پروردگارِ روشنـــی!
    |\شکـــرت که در قلـــ❤ب توام
    |\شکـــرت که در قلـــ❤ب منی…

    |\نعمتى که سپاسگزارى نشود مانند گناهى است که آمرزیده نشود./|
    |\امام جواد علیه سلام "عیون الحکم والمواعظ "\|
    پاسخ:
    شکرت خدا...♡
    درود
    پاسخ:
    درود و خیر مقدم...
  • آیات نورانی
  • سلام,
    آرامش>دوستی>مهربانی
    آیا وکیلم؟
    پاسخ:
    درود، زیبـــــــا...
  • شهریار صامت
  • زیبابود و حال و هوای خاصی داشت..
    راستی از حودتونه؟
    پاسخ:
    درود و خیر مقدم... بله بزرگـــــــوار...
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • لطف کن پیش من از دلبر و معشوق نگو...

    پیش یک آدم معـــــــلول نباید بدوی.......!






    http://s2.img7.ir/fYC1q.jpg
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • دعایت می‌کنم
    روزی بفهمی، گرچه دوری از خدا
    اما خدایت با تو نزدیک است

    دعایت می‌کنم، روزی دلت بی‌کینه باشد، بی‌حسد با عشق
    بدانی جای او در سینه‌های پاک ما پیداست
    شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا
    بخوانی خالق خود را
    اذان صبحگاهی، سینه‌ات را پر کند از نور
    ببوسی سجده‌گاه خالق خود را

    دعایت می‌کنم، روزی خودت را گم کنی
    پیدا شوی در او
    دو دست خالی‌ات را پر کنی از حاجت و
    با او بگویی:
    بی‌تو این معنای بودن، سخت بی‌معناست

    دعایت می‌کنم روزی
    نسیمی، خوشه اندیشه‌ات را
    گرد و خاک غم، بروباند
    کلام گرم محبوبی
    تو را عاشق کند بر نور

    دعایت می‌کنم وقتی به دریا می‌رسی
    با موج‌های آبی دریا، به رقص آیی
    و از جنگل، تو درس سبزی و رویش، بیاموزی
    بسان قاصدک‌ها، با پیامی، نور امیدی بتابانی
    لباس مهربانی بر تن عریان مسکینان، بپوشانی
    به کام پرعطش، یک جرعه آبی، بنوشانی

    دعایت می‌کنم روزی بفهمی،
    در میان هستی بی‌انتها، باید تو می‌بودی
    بیابی جای خود را، در میان نقشه دنیا
    برایت آرزو دارم
    که یک شب، یک نفر با عشق در گوش تو
    اسم رمز بگذشتن ز شب، دیدار فردا را، به یاد آرد

    دعایت می‌کنم ♥ عاشق شوی روزی ♥
    بگیرد آن زبانت
    دست و پایت گم شود
    رخساره‌ات گلگون شود
    آهسته زیر لب بگویی، آمدم
    به هنگام سلام گرم محبوبت
    و هنگامی که می‌پرسد ز تو، نام و نشانت را
    ندانی کیستی
    معشوق عاشق؟
    عاشق معشوق؟
    آری، بگویی هیچ‌کس

    دعایت می‌کنم روزی بفهمی ای مسافر، رفتنی هستی
    ببندی کوله‌بارت را...




    http://s2.img7.ir/fYC1q.jpg

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی