زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

تصــــــــرف عـــــــــــــدوانی...!

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ


سهم دنیای من از عشق پُر از تنهاییست

حسرتی مانده به دل، چشم ترم دریاییست

گر ز حکمت به برم بسته دری، میدانم

پیش رو باز ز رحمت همه دم درهاییست


به دلم بس که نشاندست زمان، رنج و بلا

گریــــــۀ ابر مرا زمــــزمــــۀ لالاییست

دلخوش از عشق کسی نیستم ای اهل ریا

به خداوند که معشوقۀ من بالاییست


قصۀ دل همه با نام حق آغاز کنم

که همی یاد خدا عُروة بس وثقاییست

دل به دریا زنم و سوز دلی ساز کنم

عاقبت کوس " انا العشق" مرا رسواییست


چند وقتیست که بازیچۀ عشقش شده ام

گر چه بازیچه شدن نیز خودش دنیاییست

من که زال از غم هجران و فراقش شده ام

گوشه چشمی ز نگارم اثرش بُرناییست


دل من را بربود از کف و رفت از بر من

این تصرف که بکردست مرا، عُدوانیست!

دانم از دوری دلبر رود آب از سر من

زهره آخر ز فراق مه خود قربانیست...


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۴)

چقدر زیبا و دلنشین!!

شعرهای خودتون؟؟؟؟؟
پاسخ:
سپاس... بله
سلام به زهره ی عزیز . مهمان احساست بودم بسیار زیباست . خوشحالم از اینکه به یادم بودی . ببخش که بعلت گرفتاری نمیتونم آنطور که دلم میخواد در وب باشم ولی شکر خدا همین هم غنیمت است . باز هم ممنونم عزیزم
پاسخ:
هزاران درود بر بانو عالیقدر گیتی مهربان
حضورتان را ارج مینهم...
در سایه ایزد مانا باشید...
زیبا بود
پاسخ:
سپاس...😊
لایک عالی بود
پاسخ:
سپاس...😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی