زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

سنگـــــــدل...

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دل ربودی از من و پنهان شدی از چشم من

مانده ام... دوری ولی دل کرده ای شیدا چرا؟

 

چشم من در حسرتت جیحون شده شیرین ادا

ناز کم کن نازنین، اینک بیا ... فردا چرا؟

 

من چو فرهاد عاشقم بر لعل شیرین لبت

زهر شد کامم، جواب ِ تلخ ِ سر بالا چرا؟

 

من شدم اختر از آن دم نور تو بر من رسید

چون تو ماهی، گاه پنهان و گهی پیدا چرا؟

  

" نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

دیگر اکنون با رقیبان ناز کن با ما چرا؟ "

  

من بُدم لیلی، شدم مجنون، نگشتی عاشقم

کرده ای خون بر دلم، جیحون نه و دریا چرا؟

  

حسرت رویت مرا در خاک ِ گور آخر کند

ای خدا... باقی مرا بگذاشتی دنیا چرا؟

  

عاشقی کردی مرا مهرت نشاندی بر دلم

سنگدل آخر شدی بر زهرۀ لیلا چرا... ؟


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۲)

اى خدا این وصل را، هجران مکن
سرخوشان عشق را، نالان مکن

چون خزان بر شاخ و برگ دل، مزن
خلق را مسکین و سرگردان، مکن

نیست در عالم ز هجران تلختر
هر چه خواهی کن و لیکن آن مکن

#مولانا💚

🍃❤️🍃
پاسخ:
آمین...☆

در نگاهت حرفهای صد کتاب

شوق وصلت میبرد از دیده خواب...♡
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • ز هزاران دل، یکی را باشـد

    استعدادِ عشق...!💖


    ☆...
    http://s8.picofile.com/file/8301143276/عشق.jpg

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی