زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

اَللّهُمَّ عَجــّــــل لوَلیّکَ الفَــــــــرَج...☆

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ


" تقدیم به پیشگاه مقدس حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) "

 

عاشقم بر خال هندو وُ کمان ابروان

آن شه والا که چشمانش ز ِهَر، شهلاتر است

 

رخ چو قرص ماه دارد در میان اختران

از همه زیبا رُخان، "مهدی" من مَهلاتر است

 

حضرت یعقوب گر دارد چو یوسف اختری

ماه من مهدی زهرا از همه زیباتر است

 

قلب پُر گیرای شاه مردُمان عالمین

ازهمه آهن رباهای جهان گیراتر است

 

عاشقانش از کنون در مقدمش گل مینهند

چشم مولا بر همه عاشق دلان بیناتر است

 

از غم دوری و هجران وجودش قلب من

بس شکسته، در ببَسته از همه ویرانتر است

 

اندکی تعجیل آقـــــــــــا... روز میلادت قریب

جان شیرینم کف نعلیتان میراتر است...


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۲)

سلام زهره عزیزم . خیلی دوست داشتم همیشه مزاحمت میشدم و از پستهات لذت میبردم ولی متاسفانه روزگار با ما موافق نیست
بهر حال یکدنیا ممنونم از اینهمه محبت تو نازنین
پاسخ:
درودتان باد مهربان بانو...☆

دلم چون لاله ها خونین جگر بود

ولی خوش بود . با تو همسفر بود

گرفتی سایه ات را از سر من

وزآن پس کی مرا از خودخبربود؟

#گیتی_ رسائی
پاسخ:
درود بر بانوی هنرمند

با شعر زیبایتان شده ام دربند...☆

قلم زیبایتان نویسا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی