زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

مهـــــــربانی میکنم...

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ


دارم دل شوریده را خانه تکانی میکنم

رنگ تمام لحظه ها را آسمانی میکنم

 

وقتی کنارم میرسی از شوق تو سر میرود

واژه به واژه در دهان، شیرین زبانی میکنم

 

از بس که خیره مانده ام با یاد تو بر آسمان

اختر همه کفری شده، مَه را روانی میکنم

 

تا تشنه لبهای مرا با بوسه سیرابش کنی

داغ نبودت را ز دل مرثیه خوانی میکنم

 

خواهان فراوان میرسد از ره به گرد اخترت

تنها به عشق بودنت، عاشق پرانی میکنم

 

بردی ز کف دل را ولی عاشق نماندی ماه من

نامهربان قلب تو را هی مهربانی میکنم

 

برف سپیدی میزند بر ظلمت موی شبم

باشی کنارم تا ته دنیا جوانی میکنم

 

رخصت دهی لیلی نه و مجنون و فرهادت شوم

من دولت عشق تو را صاحبقرانی میکنم

 

فرمان بده تا از دلم مسکین درگاهت شوم

تکیه به نامت چون زنم فرمانروایی میکنم

 

شاعر نمودی زهره را مه وش رخ شیرین ادا

عشق تو را با شعر خود روزی جهانی میکنم


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۱۰)

 دارم هی پا به پای نرفتن صبوری می کنم .
صبوری می کنم تا تمام کلمات عاقل شوند .
صبوری می کنم تا تر نم نام تو در ترانه کامل تر شود
صبوری می کنم تا طلوع تبسم
تا سهم سایه     تا سراغ همسایه
صبوری می کنم تا مدار
مدارا  مرگ    خسته از دق الباب نوبتم
آهسته زیر لب چیزی
حرفی 
 سخنی بگوید
مثلاوقت بسیار و دوباره باز خواهم گشت 
مرا نمی شناسد مرگ
یا کودک ست هنوز
ویا شاعران ساکتند
حالا برو ای مرگ  ای برادر    ای     بیم ساده آشنا
تا تو دوباره باز آیی من هم دوباره عاشق خواهم شد
سید علی صالحی .
پاسخ:
دوباره عاشق خواهم شد...
سلام . بسیار زیبا  و عالی . قلمتون پایدار
پاسخ:
درود و سپــــــــــاس...
...
پاسخ:
...
عید شمام مبارک . . .
پاسخ:
سپــــــــــاس...
موفق باشید
پاسخ:
سپــــــــــاس...
میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما مبارک...
پاسخ:
سپــــــــــاس...
سلام

شعرهای نو که میزارین حقیقتا بسیار زیباست . . .

درود
پاسخ:
درود و سپــــــــــاس از نگاه زیبابین شما...
  • روح الله قادری
  • زیبا بود ...
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
    موفق باشید
    پاسخ:
    سپــــــــــاس...
    زیبا. سال نو مبارک.
    پاسخ:
    سپــــــــــاس بر شما هم مبارک بزرگوار...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی