زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

قول مـــــــردانه...!

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

طرح اندام تو الگو همه معماریهاست

دلت آیینه ایوان طلا کاریهاست

 

چشم عالم همه سویت دل من میلرزد

ترسم از عاقبت تلخ طمع کاریهاست

 

جای آن دفتر اشعار که نامی ز تو نیست

کنج دیوار ترک خورده انباری هاست

 

نفس باد صبا پیش نفسهای تن گُم

عطر انفاس تو رونق همه عطاری هاست

 

دل من گشته گرفتار تو رحمی صنما

گرچه دل عاشق اینگونه گرفتاری هاست

 

خواهم از مدح تو گویم چه بگویم گل من

نکند شاعر تو شاعر درباری هاست!

 

جمله عالم شده پابست تو ای زیبا رو

دل من در رقم اول زندانی هاست

 

تو ببخشا مه من تحفۀ درویش ببین

اگر این بیت و غزل کوچه و بازاری هاست

 

ماه رخسار تو پنهان همه در سنگر ابر

دل من شیفتۀ چهرۀ پنهانی هاست

 

دست من در طلب دست تو گردیده دراز

که سر انگشت تو مرهم همه بیماری هاست

 

قول مردانه اگر همنفس زهره شوی

بوسه بر کنج لبت اوجب شب کاری هاست!

 

زهره خوشبخت شود گر تو شوی ماه دلش

گر چه این خواستۀ قلبی بسیاری هاست...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۳)

  • گیتی رسایی
  • سلام به تو عزیز نازنینم

    همیشه حضورت برام یک حس خوب بهمراه داره

    از خواندن شعرت بسیار وب سیار لذت بردم
    پاسخ:
    درودتان باد نازنین مهربانو...☆
  • گیتی رسایی
  • سلام عزیزم . ممنونم که میای به دیدنم و به یاد مادر فراموشکارت میاری که بیاد و لذت ببره از سروده هایت . دلم به حضورت گرم است


    🍃
    بنمای بمن رخ ای شمع طراز
      تا ناز کنم نه روزه دارم نه نماز
        تا با تو بوم مجاز من جمله نماز
          چون بی‌تو بوم نماز من جمله مجاز


    🔹مولانا

    پاسخ:
    درود بر بانوی هنرمند، حضورتان مستدام...☆

    بگو به رکعت چندم رسیده مجاز

    که با خیال♡او♡مشغولم و حواسم نیست...
  • کاظم لمسو
  • ممنون از حضور شما.
    وب بسیار خوبی دارین.
    پاسخ:
    درودتان باد...☆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی