زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

میر و علمدار نیامد...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

 

ایام گذشت و خبر از یار نیامد

بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد

آنکس که به خونخواهی ثارَلله عالم

ظلمت بکشاند به سر ِ دار نیامد

 

اندک شده این فاصله تا محشر کبری

کز دل بزنم ناله و گویم به تمنا

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد

سقای حسین سید و سالار نیامد...


  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۷)

زیبا و دلنشین!
پاسخ:
درودتان باد...☆
  • گیتی رسایی
  • سلام زهره جان منو ببخش اینهمه لطف کرده بودی و من اصلا نتونستم بفهمم . تمام کامنتهای من تو بیان رفته تو هرزنامه کلی امشب دیدم کامنت دارم نمیدونستم که اینطور میشه . حالا موندم با کلی دوستان که خیال میکنند آدم بی توجهی هستم
    بهر حال تو میدونم منو میبخشی . باز بیا اگر میشه راهنمائی بکن که چرا کامنتهام میره تو هرز نامه . باز شرمنده هستم
    پاسخ:
    درود بر بانوی گرانقدر... موفق باشید♡
  • محمد بذلی
  • همـــــرنــــگ تمـــــام آرزوهــــــای منــــــی 

    غارتگــــــر قلـــــب و جــــــان و دنیــــای منــــی

    دور از تــــــــــــــــو نفـــــس کشیدنــــم ممکــــــن نیســـــــــت

    مــــن مــــاهی تشنــــــه ام تـــــــو دریـــــــای منــــــــی 
    پاسخ:
    زیبا، سپاس...
    عشق گلی است که چون نسیمی به آن بوزد بی اختیار و اراده گل به رقص در می آید و وقتی اواز چکاوک هم باشد رویای دوست داشتن را برای من دو چندان میکند پس ای گل زیبای من همیشه بمان تا چکاوک زندگیم نغمه خوشبختی برای تو سر دهد  
    پاسخ:
    پایان ماجرای دل و عشق روشن است

    ای کشتی شکسنه به دریا خوش آمدی...
    سلام

    قلمتون خدایی

    زندگانیتون خدایی

    باز این چه شورش است که در خلق عالم است . . .
    پاسخ:
    لبهای من عسل شده از نامت ای حسین

    آقا چقدر نام شما مزه میدهد...
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • خوش آن روز که "انا المهدی" طنین انداز گردد ....
    پاسخ:
    خوشا...♡
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • گویند " می " نشود از راه گوش خورد

    من یا حسین میشنوم، مست میشوم...


    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین "ع"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی