زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره برفت!

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

وای مُردم من از این حالِ بد احوالِ دلم

شعر گویم که کمی خوب شود حال دلم

 

کاش میشد نفسم... ماهِ دل آگاه شود

یک دم از حال من و درد کهنسال دلم

 

منتظر مانده به در، چشم سیاهم شده زال

تا که از در برسد یاور و تک خال دلم

 

آه ! یک عالمه شعر است نهان سینۀ من

ولی انگار زبانم شده پامال دلم

 

سوی چشمم همه بالا شده ام محو سما

تا که شاید فرجی باز کند فال دلم

 

باید امشب بروم پیش خدا در بزنم

تا به اشکی بدهد باد، همه قال دلم

 

شد خزان روی و زمستان همه موی، از غم یار

مه به جانم نرساند میوۀ بس کال دلم...!

 

از سرم رفته دگر آب و مرا باکی نیست

غم دنیا همه مقبول، شود مال دلم!

 

من زمینی نبُدم جایگهم بالا بود

ننویسید گُنه دفتر اعمال دلم

 

عاشقان دست خدا یاورتان، زهره برفت

دیگر آقای اجل آمده دنبال دلم...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۴)

چه پر احساس و زیبا !!!!!!!!!!!سپاس!!
پاسخ:
درود...☆

خیلی زیبا بود

موفق باشید

پاسخ:
سپــــــــــاس پاینده باشید
حس قشنگت چونان نسیم دل انگیز دریا می ماند...
بی نظیری.......
پاسخ:
سپــــــــــاس نازنینم...
  • اسماعیل اسماعیلی مطلق
  • عزیز دلم سلام،
    تبریک من را پذیرا باش،
    پیروز و پاینده باشی استاد ادب.
    پاسخ:
    سپــــــــــاس مهربانم...☆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی