زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

حلالم کن...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

 

تو که رفتی ز پیش من زمین خوردم زمین گیرم

اگر چه مانده ام برنا ولی فرسوده ام، پیرم

 

حلالم کن اگر روزی، شبی بی وقت ناغافل

تو را رنجانده ام از خود نگویی از تو دلگیرم

 

غم دوری تو گشته نمک پاش دل ریشم

ز خود از ناخودی، دنیا خدایی جملگی سیرم

 

چقد سخته به لب خنده ولی دل غرق خون باشه

خدایا چاره ای فرما شدم بیچاره، بد گیرم

 

کلامت را دم آخر به یاد آری مه زیبا:

غروب هر شب جمعه سراغی از تو میگیرم

 

قرارم رفته از پیشم شدم من بیقرار او

چو اسفندم به آتش من گهی بالا گهی زیرم

 

شدم لیلی ولی آیا تو هم مجنون من هستی؟

سکوتی تلخ... میدانم جوابم را نمیگیرم

 

یقین دارم وفاداری ولیکن باز میترسم

بیایی و نمانی و بگویی باز هم میرم

 

خداحافظ نگو! رحمی به این اختر عطا فرما

نمیدانم چه تاریخی ولی من بی تو میمیرم...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۳)

بسیار  عالی

پاسخ:
هزاران درود...☆
👏
پاسخ:
درود و خیر مقدم جناب رئوف...☆
زیبا بود !!لایک!!
پاسخ:
درودتان باد...☆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی