زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

شمس منی، خــــــدای من...♡

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

جان همه تن سوخته از فِرقَت روی ماه تو

بر دلم آتش است و خون بر لبم آه آه تو

فرش رهت نگاه من اشک من است گواه من

سوی تو قبله گاه من سجده منم به راه تو

 

مینگری عبای من؟ قامت همچو نای من؟

بشنو تو های های ِ من، ناله و وای وای ِ من

درد من و دوای من، با تو بهشت جای من

ناز مکن برای من، شمس منی خدای من

 

غنچه تویی خَلَت منم، بوسه تویی لبت منم

روز تویی شبت منم، خنده تویی غمت منم

سوخته در تبت منم، زنده به هر دمت منم

نیک تویی بَدت منم، بیش تویی کمت منم

 

غیر تو را ز سر نهم، جور تو را ز جان خرم

عشق تو را به سر نهم، غبطه به این و آن دهم

با تو ز عالمت سَرم، بی تو کجا توان روم

نام تو را ز دل برم... ، از همۀ جهان رهم

 

جمله کرم ز بیکران، از تو رسد به کَس نشان

بر دل عاشقان عیان، از دل ناکسان نهان

حمد و ثنای قدسیان، کل جهان و عرشیان

دم به دم و به هر مکان، رسد به خالق زمان

 

سوی تو دل دوان دوان، اشک شود روان روان

وای ِ مرا فغان فغان، دور مشو بمان بمان...

منم منم همان همان، فرشتۀ زمین نشان

پیر شدم بدان بدان، ز دوریت امان امان...

 

خم همه تا کمر شوم، شب گذرد سحر شوم

عشق تو را ثمر شوم، لاله شوم حَمر شوم

بی همگان نفر شوم، جمله جهان به در شوم

راهی این سفر شوم، زیــر شوم زبَــر شوم

 

شعله شوم شرر شوم، دود شوم هدر شوم

از همه بیخبر شوم، تا که تو را خبر شوم

دانه شوم شجر شوم، زهره شوم قمر شوم

سود برم ضرر شوم، عشق تو را اَبَر شوم

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۲)

خیلی عالی بود لذت بردم ممنون 
پاسخ:
درود و سپاس از حضورتان بزرگوار...☆
  • گیتی رسایی
  • سلام به شما و احساس قشنگتان . کلی حط کردم

    نیست دیگر آتشی در سینه ام

    خاک بنشستست برآئینه ام

    روزگاری دلستانی داشتم

    در دلم آتشفشانی داشتم

    یخ زده اکنون دلم با دیده ام

    از سر شب تا سحر نالیده ام

    گرچه فریادم ، نمی آیم به گوش

    آتشم سرتا به پا ، اما خموش

    زندگانی کردنم در سایه بود

    شعرهائی گفته ام ، بی مایه بود

    زنده بودم بی نفس ، بی همنفس

    درمیان جمع بودم در قفس

    چون "رسا" با خویش تنها سوختم

    در میان دوستان لب دوختم

    #گیتی_رسائی
    پاسخ:
    درودتان باد شاه بانو...☆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی