زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

⭐زهره⭐ به ناز میشوم...☆

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 

تا شنوم صدای تو

غنچه ی باز میشوم

سایه ی تو به عرش و من

رو به فراز میشوم...

 

گه به زمین و گه سما

بی تو، ز کف قرار ما

تا که رِسَم به پیش تو

جمله تراز میشوم...

 

روح من و روان من

تاب من و توان من

نقطه منم که پیش تو

زهره لحاظ میشوم...

 

پُر بنما ز دیده ات

جام نگاه مست من

چشم تو قبله ی من و

رو به نماز میشوم...

 

بی تو سیاه گشته دل

پای وفا نشسته گِل

🌙ماه🌙شوی دمی مرا

⭐زهره⭐به ناز میشوم...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۳)

  • گیتی رسایی
  • سلام به شما عزیزم

    ممنونم که به یادم هستی




    گرچه صبح آمد ولی
    دیشب میان اشک ها

    در فراسوی خیالت ،
    همچنان جا مانده ام

    ____کبیر_قزوینی

    🌟
    پاسخ:
    من بی عشق، صبح بی خورشیدم

    درود بانو گیتی...☆
    بسیار زیباست دست مریزاد بانو
    روح مولوی در این شعر موج میزند
    پاسخ:
    سپاس از نگاه زیبابینتان...☆
    عالی بود سپاس!!
    پاسخ:
    درودتان...☆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی