زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

عاقبت...

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


بر لبم عطر لبت مانده و من ترسانم

نکند یک نفر از بوسه ی ما پی ببرد!

بکشم در بغل و شانه بزن مویم را

کمی از مهر دو دستت بده گیسو ببرد!

 

غنچه لبهای تو باعث شده زنبور عسل

جای گل حسرت و افسوس به کندو ببرد

یوسفا، رو بنمایی اگر از حسن رخت

جمله عالم شود انگشت که چاقو ببرد!

 

هر کسی عشق دلش را به تو تقدیم کند

مثل این است که رقاصه به باکو ببرد!

دل من در طلبت بسته کمر بین رقیب

گوی رقبت سر جنگت ز هلاکو ببرد

 

خبر از آمدنت دادی و دستم لرزید

دسته گلهای مرا آب روان جو ببرد!

در نبودت شده ام خیره به عکست مه من

این سری چشم تو را چشم من از رو ببرد!

 

اگر امشب به حریمت ندهی راه عبور

خبر مرگ مرا باد به هر سو ببرد...

ترسم آخر نرسد دست تو بر دست دلم

عاقبت زهره دلش را دل مه جو ببرد...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۴)

عالی
پاسخ:
درودتان باد...
  • گیتی رسایی
  • سلام و سپاس از همه ی متنها و تصاویری زیبایت

    من را پرسیده‌ای
    منی که زمستانم
    روزهاى درد و اندوه دلم
    دوباره از راه رسیده است...

    #گُلتن_آکین
    پاسخ:
    درود ماه بانوی مهربان...

    من همان خسته ی بی حوصله ی غم زده ام

    دختر بد قلقی که رگ خوابش * شعر * است...
  • گیتی رسایی
  • سلام به شما مهربان . یکدنیا سپاس . پستت را خواندم عالی بود

    یک نوع دوست داشتن هم هست
    که سالها از داشتنتش میگذرد
    هیچ ردی نیست
    نه حرفی
    نه پیامی
    هیچ ..
    اما هنوز
    تهِ دلت
    ترکش های دوست داشتنش مانده !

    همان هایی که وقتی شعر میخوانی
    قدم میزنی
    باران میبارد
    و یا صدای موسیقی بلند میشود
    ته دلت وول میخورند ...

    این ترکش ها قدرت برگرداندن رابطه را ندارند
    فقط دلتنگی می‌آورند
    در همین حد که با چهار تا خاطره ی خوب
    و دو سه تا خاطره ی بد با چاشنی بغض
    سر و تهِ قضیه را هم می‌آورند ...
    بیشتر از این از دستشان برنمی‌آید
    نه از دستِ آن ها
    نه از دلت ...

    #مریم_قهرمانلو
    پاسخ:
    درودتان باد، بسیار زیبا...

    مشتاق رفتنم که ز ماندن دلم شکست

    افسوس سد خاطره ها بسته راه را...
    بسیار زیباست مهربانوی نازنین
    خدا به ذهن و قلمت برکت دهد

    سن زولفونی آچ، توک اوزونه ، شانه سی مندن
    زنجیری نشان وئر منه ، دیـــــوانه سی مندن

    سن عاشقی یاندیرماقا ، من یانماقـــا مایــیل...
    سن شمعینی گوستر، منه ، پروانه سی مندن

    زولفون قدری ، عاشق اولان وار. سنه ای گل
    سن سویله، اومجنونلاری ، افسانه سی مندن

    سرمست گوزون، فتنه لبین ، نشئه لی باده
    ایچدیرمنه ، اول بادنی – پیـــمانه سی مندن

    سن ناز ایله گل کی ، صدفین، قیمتی آرتسین
    کوزیاشی کیمی ،اینجیسی. دردانه سی،مندن

    هردم گوتور،اوزدن. گوزه لیم، افعی لی زولفین
    چک ظاهره، گنجینه نی – ویـــرانه سی مندن
    علی آقا واحید
    پاسخ:
    درودتان باد بزرگوار...

    سپاس بابت ترجمه متن جناب ولی
    ...

    سن زولفونی آچ، توک اوزونه ، شانه سی مندن
    گیسوانت رو باز کن و بریز روی صورتت شانه اش با من
    زنجیری نشان وئر منه ، دیـــــوانه سی مندن
    تو زنجیر رو نشونم بده دیوانه اش با من
    سن عاشقی یاندیرماقا ، من یانماقـــا مایــیل
    ...تو برای سوازندن عاشق و من برای سوختن مایلم
    سن شمعینی گوستر، منه ، پروانه سی مندن
    توشمعت رو نشون بده پروانه اش با من

    زولفون قدری ، عاشق اولان وار. سنه ای گل
    به تعداد موهای گیسوانت عاشقان سینه چاک داری ای گل
    سن سویله، اومجنونلاری ، افسانه سی مندن
    تو اون دیونه های عاشق رو بگو افسانه اش با من
    سرمست گوزون، فتنه لبین ، نشئه لی باده
    چشمان سرمست و لبان فتنه گر و باده نشئه آور
    ایچدیرمنه ، اول بادنی – پیـــمانه سی مندن
    مجبور به نوشیدنم کن با اون باده،پیمانه اش با من

    سن ناز ایله گل کی ، صدفین، قیمتی آرتسین
    تو با ناز خرامان بیا تا قیمت صدف بالا بره
    کوزیاشی کیمی ،اینجیسی. دردانه سی،مندن
    مثل اشک چشم و ظریف دردانه اش با من

    هردم گوتور،اوزدن. گوزه لیم، افعی لی زولفین
    گاهی گیسوان همچون افعی ات رو از روی صورتت وردار زیبای من
    چک ظاهره، گنجینه نی – ویـــرانه سی مندن
    گنجینه ماهرویت رو نشون بده ویرانه اش بامن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی