زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

زهـــــــره نســـــاجیان

دل نوشته های ☆تک ستـــــــاره☆

تو بیا...

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

شیوه ی چشم تو بر دل همه آشوب زده

هدیه بر چشم من ایکاش دمی زُل بدهد!

اخم تو تیر به دل میزند ای راحت جان

کاش یک معجزه ابرو گره ات شل بدهد!

 

اینهمه ناز؟ بیا با دل تنگم تو بساز

شرط خود را تو بگو تا دل من قول بدهد

نکند رنگ حنای دل من باخته است؟!

به دعا دست به فرماندهی کل بدهد!

 

شده وابسته به ناز نگهت قیمت زر

کندم رحم که تخفیف و تنزل بدهد؟!

اندکی میگذرد لذت آغوش و لبت

کاش فرصت شود عمری و تعلل بدهد!

 

هرکسی روی تو را دید از این کوچه نرفت

ترسم این است "منا" شیوه ی بین اُل بدهد!

زیر باران دل تنگم شده شاگرد نسیم

 به مشامم همه دم عطر تو را هُل بدهد!

 

"غم مخور کلبه احزان بشود همچو بهشت"

کاش کولی به من این بار تفال بدهد!

بی تو پاییز شده زهره ی همزاد بهار

تو بیا تا دل پژمرده من گل بدهد...

 

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆

نظرات  (۲)

خدا قوت تک ستاره باز هم گل کاشتی
سنه خاطر گوزلیم دونیانی ویران ائدرم

غمین اولسا بله جاندان سنی درمان ائدرم

سیلرم گوزیاشینی آغلاسان آغلار اورگیم

منی سئوسن اگر، اوز جانیمی قوربان ائدرم

معنی فارسی :

زیبای من به خاطر تو دنیا را ویران می کنم

اگر غمی داشته باشی از جان تو را درمان می کنم

اشک هایت را پاک می کنم، گریه کنی قلب من خواهد گریست

اگر دوستم داشته باشی،جان خود را فدا می کنم
پاسخ:
درودتان باد بزرگوار...☆

خارم، ولی گلاب ز من میتوان گرفت

از بس که بوی همدمی ِ گُل گرفته ام...☆

بوی شور انگیز باراڹ می دهی
با نگاهت بر دلم جان می دهی

بسکه خوب و مھربان و صادقی
بر دلم عشقی فراوان می دهی

خواهشا با قلب تنھایم بمان
چون فقط تو بوی انسان می دهی

پاسخ:
یاد او در دلم از دیده ی تر آگه نیست

خفته در خانه چه داند که برون باران است...☆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی